Yağız Er Kahve Falı, El Falı yorumcusu

Beren Mutlu

Uzman Yorumcu
Fal Baktır
Kahve Falı Baktır(20 TL)Tarot Falı Baktır(20 TL)Katina Aşk Falı Baktır(20 TL)İskambil Falı Baktır(20 TL)Astroloji Falı Baktır(20 TL)El Falı Baktır(20 TL)Duru Göz Falı Baktır(20 TL)Yüz Falı Baktır(20 TL)Dert Ortağı Baktır(20 TL)

Yorumlar (40)
Başarı % 96

  • Falin çok saçma bu ne şimdi ben 48 yaşındayım 8 sene olmuş boşunamı senin baktığın filmi şimdi hepsini atmışsın kafadan ben oğlumu kızımı soruyorum sen eşimden bahsediyor benim eşim yok barışma ihtimaline yok şu yaptığınız normalmiş sizce berbat Bi fal baktın yakından alakası yok


  • Bir soru hakkım vardı gönderdim cevap gelmedi




  • Güzel teşekkür ederim


  • Soruma cevap verilmedi halen



  • Tesekkur ederim hayatima gircek guzellikleri bekliyorum, ve bastaki eski iliskim hakkinda yorumunuz çok doğru 💖💖


  • İğrenç ve otesi bakti


  • Çok kötü ya sorduğum sorulara cevap yok adam akıllı amacım sordugum soruların cevabını net öğrenebilmek zaten


  • Yüreğine emeğine sağlık 🙏😊


  • Guzel


  • Öncelikle ağzınıza sağlık söylediğiniz bir çok şey doğru sadece sonradan hayatıma girecek olan kişi bana sürpriz oldu. O da hayırlısı artık🤣


  • Güzel baktı ama sorumu cevaplamayi unuttu



  • Hala soruma cevap alamadım. Ayrıca fal gönderdikten 3 dk sonra cevap geldı. Otomatik yazılmış gibiydi. Hiç memnun kalmadım


  • Güzel baktı ama sorumu hâlâ cevaplama çok saat geçmesine rağmen


  • Nişanlıyım evlenmiş birinden bahsetti nişanlımdan hiç bahsetmedi beni biriyle ayırıp sonra baskasıyla sevgili yaptı


  • Harika


  • Çok güzel ve detaylı baktı mükemmel çok memnun kaldım


  • Çok kötü ekledigim sorunun cevabı gelmedi hala🙄


  • Teşekkür ederim ☺️


  • Sorumun cevabı gelmedi


  • Hıc begenmedm oraya ev hanımı yazmısım bana işimle ılgılı bı ton yazı yazmiş işim yokkı bnm


  • Temmuzun sonundayiz ve bana bu ay içerisinde güzel bir şey olacak diyosun ama sonra Haziran diyosun. Yani hiç bakilmamis bile fala. Boşu boşuna para vermişiz


  • Gelecek hakkında bilgi verdi o gerçek olup olmadığını bilmiyorum şuan ki hayatımla pek birsye söylemedi


  • Güzeldi teşekkürler emeğinize sağlık


  • Çok teşekkür ederim. Açıklayıcı bir şekilde anlatmışsınız umarım dediğiniz gibi olur gelir ve bir karşılaşma söz konusu olur


  • Süperdi


  • Çok geç geri dönüş oldu. Faldan sonra soru hakkımı kullandım ama ona bile hala dönüş yapılmadı


  • Çoğunu bildi. Hiç pişman olmadım ona baktirdigima🙏


  • gayet güzel


  • Boş bir fal güzel şeyler yazdı ama o kadar az ve boş bildiğin şeyleri yazıyor o kadar baktırmam daha


  • Aramın bozulduğu ya da kendime soğuk hissettiğim arkadaşımla bir problem yaşayacak mıyım? Arkadaş çevremde dikkat etmem gereken ya da bana zarar verebilecek birileri var mı?


  • Tek kelime ile harika gerçekten diline yüreğine sağlık


  • Bakalım zaman gösterecek, yorumlar ferahlatıcı...


  • Fala orta derecede baktı ama soruma sanırım baktığı falı unutarak cevap verdi:)


  • Yorumlar güzel. Zamanla ne gelişir bilemeyiz tabi.


  • Düşündüğüm tarihler için evlilik fikrimi doğru bildi fakat iş için de yorum istemiştim cevap alamadım.


  • Harika Çok Beğendim❤❤❤❤